Για την επιτυχημένη αξιοποίηση των Retail Media στο Open Web, βραβεύτηκε η Lamberts σε συνεργασία με το Project Agora στα πρόσφατα Best in Pharmacy Awards.
Η Lamberts έχει αναγνωρίσει την ανάγκη για προσωποποιημένη και αυτοματοποιημένη διαφήμιση για τα προϊόντα της. Για το λόγο αυτό συνεργάστηκε με το Project Agora ώστε να χτίσει ένα διαφημιστικό προϊόν το οποίο θα δημιουργούσε αποδεδειγμένα αξία για τον κάθε χρήστη, σε ένα ασφαλές περιβάλλον.
H υπηρεσία Off-Retailer του Project Agora Commerce είναι μια μοναδική υπηρεσία στην Ελλάδα που φέρνει με αυτοματοποιημένο τρόπο τα Retail Media στο Open Web. Το Off-retailer στοχεύει τους επισκέπτες ενός e-pharmacy με αποδεδειγμένο buying intention, με διαφημίσεις που προβάλλονται μέσα στο premium, brand-safe publisher δίκτυο του Project Agora. Ακολουθώντας έτσι το consumer pattern του καταναλωτή ενισχύει το brand memorability και product recall και τον οδηγεί πίσω στο e-pharmacy για να ολοκληρώσει την αγορά του.
Σε διάστημα 4 μηνών η Lamberts πρόβαλε τα προϊόντα της πάνω από 155.000 φορές σε χρήστες οι οποίοι είχαν επισκεφτεί τα συνεργαζόμενα φαρμακεία του δικτύου του Project Agora, σημειώνοντας σημαντική υπερ-επίτευξη των στόχων της. Συγκεκριμένα, κατέγραψε 10% υψηλότερο Viewable Click Through Rate (vCTR) σε σχέση με τον αρχικό στόχο και πάνω από διπλάσιο ποσοστό προσθήκης στο καλάθι (Add to Cart Rate).